Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego

Ocena: 0 (0 głosów)
Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Maxa Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy, lecz odsłaniają sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Pozycja łączy najnowsze osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków od lat obcujących w świecie konsumentów.

Informacje dodatkowe o Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-01-13933-1
Liczba stron: 257

więcej

Kup książkę Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy