Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego

Ocena: 0 (0 głosów)
Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Maxa Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy, lecz odsłaniają sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Pozycja łączy najnowsze osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków od lat obcujących w świecie konsumentów.

Informacje dodatkowe o Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-01-13933-1
Liczba stron: 257

więcej

Kup książkę Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego - opinie o książce

Reklamy