Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209785 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

21 WRZEŚNIA 2022
Filozofia cyberbezpieczeństwa. Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny
Artur Kurasiński Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Filozofia cyberbezpieczeństwa to ambitna i nowatorska próba spojrzenia na rozległą dziedzinę naukową z zupełnie nowej perspektywy. Dostępne są dziś na rynku setki książek, które skupiają się na aspektach technicznych... czytaj dalej

31 SIERPNIA 2022
Polityka innowacyjna. Nowe tendencje w teorii i praktyce
Marzenna Anna Weresa Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest nowym wydaniem, cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika w którym przedstawiono główne aspekty polityki innowacyjnej widzianej zarówno od strony teorii innowacji, jak i praktycznego... czytaj dalej

23 SIERPNIA 2022
Ekonomia dla ciekawych
Witold M. Orłowski Wydawnictwo: Rebis

Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na różne trudne pytania, lepiej by zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora Orłowskiego napisana została... czytaj dalej

20 LIPCA 2022
Zachowania niepoprawne
Richard H Thaler Wydawnictwo: Media Rodzina

Zachowania niepoprawne (tyt. oryg. Misbehaving) Richarda H. Thalera, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii za rok 2017, zostały uznane za książkę roku przez najbardziej prestiżowe czasopisma branżowe... czytaj dalej

19 LIPCA 2022
Krótki kurs. Design
John Heskett Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Autorzy, będący ekspertami w danej... czytaj dalej

17 CZERWCA 2022
Problemy rachunkowości w dobie pandemii
Dawid Obrzeżgiewicz Wydawnictwo: MT Biznes

FINANSE Pandemia COVID-19 wywiera wpływ na każdą sferę życia gospodarczego. Rachunkowość cały czas ewoluuje, dostosowując się do zmian otoczenia, nowych regulacji prawnych i potrzeb użytkowników informacji... czytaj dalej

Model oceny gospodarki finansowej gminy
Monika Turek-Radwan Wydawnictwo: MT Biznes

Gmina jako podstawowa jednostka samorządu terytorialnego realizuje szeroki zakres zadań publicznych, co wiąże się z określonymi zasobami pieniężnymi. Prawidłowe zarządzanie finansami stanowi elementarną determinantę... czytaj dalej

Sprawozdawczość i rewizja finansowa. Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
Wydawnictwo: MT Biznes

FINANSE Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły również rachunkowości, w tym także sprawozdawczości i... czytaj dalej

13 CZERWCA 2022
Wewnętrzny kompas w biznesie
Dariusz Kania Wydawnictwo: Poligraf

Sposoby zarabiania pieniędzy na nieruchomościach bez pieniędzy, z małym wkładem i większym kapitałem. Nieważne, na jakim etapie finansowym się znajdujesz, pokażę Ci, że możesz po przeczytaniu tej lektury zarobić... czytaj dalej

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Grzegorz Błażewicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true... czytaj dalej