MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

Ocena: 0 (0 głosów)

MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...

Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk.

Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana - droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.

Recenzje

Książka o etyce marketingu jest potrzebna i obowiązkowa do przeczytania. Marketerzy oraz cała branża usług marketingowych dysponują bowiem wyjątkowo silnymi narzędziami wywierania wpływu na konsumentów. A marketing nie oszukuje ludzi. Oszukują ludzie, wykorzystując narzędzia marketingu. Warto przeczytać tę mądrą książkę.

dr inż. Jacek Kotarbiński

autor książek o marketingu, m.in. ,,Marka 5.0" oraz ,,50 praw marketingu Kotarbińskiego"

Lektura, która motywuje do rachunku Biznesowego Sumienia. Systematyzuje szeroko pojmowaną wiedzę marketingową, a na konkretnych przykładach prezentuje umiejętne, acz nie do końca etyczne wykorzystanie narzędzi promocyjnych. Książka wiarygodnie buduje przekonanie o wyższości etyki nad krótkowzroczną chęcią zysku. Polecam.

Dominik Doliński, OSHEE WORLD - owner

Prawda kole w oczy. Prawda Mariusza jest nie tylko merytoryczna, ale troszczy się o świat. O świat, w którym żyjemy, świat naszych dzieci, wnuków, prawnuków... Marketing Mariusza Ryciaka to marketing wobec najbliższych. Namawia, żeby tak myśleć o kliencie.

Tomasz Rurarz,

Marketing & Business Development Officer, Board Member, North Food

Długo czekałem na przebudzenie moralne, a może nawet oświecenie, w środowisku marketerów w Polsce. I oto pojawił się posłaniec dobrej wiadomości - Mariusz Ryciak - z samego serca tego zepsutego świata, w którym za sztukę uważa się okłamywanie konsumenta. Sztuka to opłacalna - jak pokazuje dobitnie Ryciak - i pełna trików, które można stosować bez końca z korzyścią dla portfela własnego i akcjonariuszy.

dr hab. Bolesław Rok, prof. ALK, etyk biznesu

To wyjątkowa książka, w której Autor bezlitośnie rozprawia się z konsumpcjonizmem, fake newsami, patomarketingiem politycznym i udawanym CSR-em.

Marcin Gaworski

180heartbeats, ADMen 10 lecia

Informacje dodatkowe o MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2022-10-21
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788301222369
Liczba stron: 156

więcej

Kup książkę MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy