Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu...czytaj dalej
W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach...czytaj dalej
Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof.Portera : możemy zobaczyć, jak kształtująsię jego...czytaj dalej
Autor rozpoczyna wyjaśnianie procesów umiędzynarodowienia od przedstawienia podstawowych pojęć, definicji i teoretycznych zagadnień. Następnie przechodzi do omówienia różnych strategii działania przedsiębiorstw...czytaj dalej
Kluczem do sukcesu jest strategia. Na czym ona polega i jak ją stworzyć na użytek własnej firmy? Odpowiedzi na te pytania znajdzie czytelnik w książce. Autor nie daje prostych recept, ale wyjaśnia, jaką wiedzą...czytaj dalej
W książce przedstawiono racjonalną gospodarkę zapasami, jej znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz metody optymalizacji poziomu zapasów w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem: teorii...czytaj dalej
W książce pokazano zachowania jednostek i ich grup w organizacjach oraz wyjaśniono, jak przewidywać te zachowania i sprawować nad nimi kontrolę. Ma to ważne znaczenie zarówno dla funkcjonowania firmy, jak i...czytaj dalej
Jest to jeden z najbardziej popularnych na świecie podręczników z zakresu logistyki. Podręcznik składa się z trzech części. W części I autorzy zapoznają Czytelników z koncepcją zintegrowanego łańcucha dostaw...czytaj dalej