Pierwsza książka z tego zakresu na polskim rynku. Rozdział pierwszy to teoretyczny wykład zagadnień związanych z obsługą klienta na podstawie klasycznych koncepcji logistycznych. W rozdziale drugim pokazano...czytaj dalej
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce...czytaj dalej
Podręcznik akademicki obejmujący bardzo ważne zagadnienia dotyczące zakupów zaopatrzeniowych. Autor omawia kolejno istotę zakupów zaopatrzeniowych, strategię i organizację tych zakupów, procedury zakupu, dokumentację...czytaj dalej
Książka ta, ze względu na przystępność i przemyślaną konstrukcję, umożliwia Czytelnikom zdobycie oraz samodzielne doskonalenie umiejętności stosowania metod statystycznych. Zawiera bowiem wiele cennych wskazówek...czytaj dalej
Spośród dyscyplin nauk ekonomicznych finanse wyróżniają się bardzo dynamicznym rozwojem, jeśli chodzi o tworzone narzędzia teoretyczne. Ważne jest również to, że nowe teorie są szybko weryfikowane, dzięki wykorzystaniu...czytaj dalej
Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące...czytaj dalej
W książce pokazano siłę i zasięg wpływu kultury i różnic kulturowych na procesy organizacji i zarządzania. Autor wyjaśnił, czym są sama kultura i zjawiska kulturowe (np. wartości, normy, symbole), czym jest...czytaj dalej
Specjaliści od zarządzania proponują wiele zupełnie różnych, a czasami wręcz sprzecznych sposobów rozstrzygania tych paradoksów strategicznych. Niejeden menedżer jest w związku z tym zdezorientowany i sceptycznie...czytaj dalej