Strategia sukcesu firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Kluczem do sukcesu jest strategia. Na czym ona polega i jak ją stworzyć na użytek własnej firmy? Odpowiedzi na te pytania znajdzie czytelnik w książce. Autor nie daje prostych recept, ale wyjaśnia, jaką wiedzą - o własnym przedsiębiorstwie, jego wyrobach, finansach, zasobach niematerialnych, o konkurentach i nabywcach - powinni dysponować menedżerowie, aby zbudować strategię, która umożliwi firmie osiągnięcie sukcesu.

Informacje dodatkowe o Strategia sukcesu firmy:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1299-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Strategia sukcesu firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategia sukcesu firmy - opinie o książce

Inne książki autora
Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej
Krzysztof Obłój0
Okładka ksiązki - Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej

Drugie wydanie książki "Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjne"j zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii...

Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
Krzysztof Obłój0
Okładka ksiązki - Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy