Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Marketing bezpośredni i interaktywny
Marketing bezpośredni i interaktywny
Merlin Stone, Alison Bond, Elizabeth Blake

Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej...czytaj dalej

Okładka - Integracja europejska
Integracja europejska
Marszałek Antoni (red.)

Autorzy podzielili książkę na siedem części, w których opisali: podstawowe zasady integracji, system podmiotowy integracji europejskiej, system walutowy Wspólnoty Europejskiej, system gospodarczy i społeczny...czytaj dalej

Okładka - Ekonomia. Zbiór zadań
Ekonomia. Zbiór zadań
Smith Peter i inni

Zbiór zadań uzupełnia podręcznik ekonomii Davida Begga, Stanleya Fischera i Rudigera Dornbuscha. Zbiór zadań zawiera zestaw ćwiczeń i zadań, które pozwalają sprawdzić zrozumienie poszczególnych pojęć i twierdzeń...czytaj dalej

Okładka - Kapitał amortyzacyjny w zarządzaniu finansami
Kapitał amortyzacyjny w zarządzaniu finansami
Jolanta Iwin-Garzyńska

W książce pokazano zjawiska finansowe zachodzące w przedsiębiorstwie na skutek procesów amortyzacji środków trwałych oraz wskazano na konieczność efektywnego zarządzania środkami pieniężnymi uzyskanymi dzięki tym procesom....czytaj dalej

Okładka - Zarządcze aspekty rachunkowości
Zarządcze aspekty rachunkowości
Praca Zbiorowa, Aleksandra Kiziukiewicz

Podręcznik kompleksowo ujmujący powiązania rachunkowości finansowej i zarządczej. Połączono w nim zagadnienia teoretyczne z praktycznymi, uwzględniono aktualne regulacje polskiego prawa bilansowego, regulacje...czytaj dalej

Okładka - Rachunkowość finansowa
Rachunkowość finansowa
Praca zbiorowa

Trzecie wydanie, w stosunku do poprzednich wydań, zostało uaktualnione i dostosowane do wymagań znowelizowanej ustawy o rachunkowości, a także do wydanych na jej podstawie rozporządzeń ministra finansów. Przytoczono...czytaj dalej

Okładka - Zastosowania badań marketingowych
Zastosowania badań marketingowych
Stanisław Kaczmarczyk

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i...czytaj dalej

Okładka - Strategia public relations
Strategia public relations
Sandra Oliver

W książce opisano miejsce oraz rolę public relations w zarządzaniu firmą. Dlatego też Autorka nie tylko skoncentrowała się na praktycznych aspektach zstosowania technik i narzędzi PR, lecz także wprowadziła...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy