Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Ocena: 0 (0 głosów)
Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszychaspektów planowania marketingowego * Poznaj zasady planowania marketingowego * Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe * Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klientaTworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce. * Różnice pomiędzy strategią i taktyką * Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie * Wewnętrzny audyt marketingowy * Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa * Określenie rynków docelowych * Analiza portfela produktów * Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży * Stworzenie polityki cenowejPoznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.

Informacje dodatkowe o Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0113-9
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - opinie o książce

Inne książki autora
New Marketing
Malcolm McDonald0
Okładka ksiązki - New Marketing

The New Marketing presents a comprehensively revised blueprint for the marketing process developed by Malcolm McDonald and Hugh Wilson to address second-generation...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy