Internet, telewizja i fast-food.A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak: * chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat, * nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu, * chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem, * podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne, * prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.
Informacje dodatkowe o Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0343-3
Liczba stron: 432
Sprawdzam ceny dla ciebie ...