Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Ocena: 0 (0 głosów)
Internet, telewizja i fast-food.A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak: * chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat, * nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu, * chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem, * podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne, * prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

Informacje dodatkowe o Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0343-3
Liczba stron: 432

więcej

Kup książkę Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy