Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Ocena: 0 (0 głosów)
Internet, telewizja i fast-food.A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak: * chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat, * nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu, * chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem, * podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne, * prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

Informacje dodatkowe o Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0343-3
Liczba stron: 432

więcej

Kup książkę Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy