Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Ocena: 0 (0 głosów)
Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych * Działania marketingowe i kontakty z klientami * Zarządzanie personelem * Wyszukiwanie partnerów i kooperantów * Budowanie pozycji na rynkuZarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem -- od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo. Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego". * Cykl rozwojowy firmy usługowej * Badanie potrzeb klientów * Podnoszenie jakości usług * Polityka marketingowa firmy usługowej * Zarządzanie pracownikami * Przydzielanie i harmonogramowanie zadań * Planowanie strategiczneWykorzystaj zawartą w tej książce wiedzę.Zbuduj stabilną i silną firmę usługową.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie firmą usług profesjonalnych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0182-1
Liczba stron: 464

więcej

Kup książkę Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych - opinie o książce

Inne książki autora
Prawdziwy profesjonalizm
David H. Maister0
Okładka ksiązki - Prawdziwy profesjonalizm

Autor wyjaśnia odwieczne prawdy na temat profesjonalistów, firm i klientów. Tłumaczy jak osiągnąć profesjonalizm w skali mikro i w skali makro, odpowiadając...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Szpital św. Judy
M.M. Perr
Szpital św. Judy
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Krypta trzech mistrzów
Marcin Przewoźniak
Krypta trzech mistrzów
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy