Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół
Thomas Wieke

Psychologiczny detektor informacji niejawnych Poznaj zasady biurowych gier Przestrzegaj obowiązujących reguł Zobacz, czego nie widać gołym okiem Współpracownicy mogą spowodować, że Twoja praca stanie...czytaj dalej

Okładka - Pozytywne emocje. Jak rozwijać relacje międzyludzkie
Pozytywne emocje. Jak rozwijać relacje międzyludzkie
Tom Rath, Donald O. Clifton

Jak przyciągać pozytywne zdarzenia i emocje? * Uczyń relacje z ludźmi źródłem radości i sukcesów * Wywołuj pozytywne emocje u siebie i innych * Najlepsze metody psychologii pozytywnej, sprawdzone przez...czytaj dalej

Okładka - Sztuka negocjacji w biznesie. Innowacyjne podejścia prowadzące do przełomu
Sztuka negocjacji w biznesie. Innowacyjne podejścia prowadzące do przełomu
Michael Watkins

Niezawodne narzędzia i techniki negocjacyjne * Podejście do negocjacji * Kierowanie przebiegiem rozmów * Sztuka prowadzenia negocjacji i przezwyciężania kryzysów Negocjacje to nieodzowny element współczesnego...czytaj dalej

Okładka - Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Peter Cheverton

Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową Co...czytaj dalej

Okładka - Negocjować możesz wszystko
Negocjować możesz wszystko
Herb Cohen

Poznaj uniwersalne techniki negocjacyjne * Dowiedz się, kiedy można negocjować * Opanuj różne style negocjacji * Negocjuj w różnych warunkachNegocjacje już dawno przestały być domeną polityków. Dziś...czytaj dalej

Okładka - Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie
Marek Warecki, Wojciech Warecki

* Jak ożywić beznadziejne szkolenie: wyżyj się na trenerach i rozbaw wszystkich do łez * Jaką obowiązkową postawę przyjąć na szkoleniu: udawaj, że wszystko wiesz, i mów tylko to, co jest politycznie poprawne...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach
David D. Dubois, William J. Rothwell

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR Metody pomiaru kompetencji System wynagradzania oparty na kompetencjach Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA Czym tradycyjny...czytaj dalej

Okładka - Komunikacja niewerbalna
Komunikacja niewerbalna
Oldrich Tegze

Naucz się odczytywać ludzkie zachowania * Rozpoznaj emocje na podstawie mowy ciała * Odczytuj i właściwie interpretuj sygnały wysyłane przez innych * Kontroluj własne zachowaniaOd dawna wiadomo, że...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy