MBA-BOX - praktyczne idee najtęższych umysłów biznesu

Ocena: 0 (0 głosów)
W świecie biznesu idee naprawdę się liczą. Ci, którzy mają wielkie pomysły i je realizują, mają największe szanse sukcesu. MBA - box może być cennym materiałem dla każdego, na każdym etapie kariery zawodowej. Najbystrzejsze umysły świata biznesu wypowiadają w tej książce swe wnikliwe opinie na takie tematy jak innowacja, marketing, finanse czy strategia, przedstawiając pobudzające do myślenia i przydatne praktycznie punkty widzenia na te główne zagadnienia działalności gospodarczej.Dla ludzi z wieloletnim doświadczeniem jest to przewodnik po najnowszych koncepcjach, intelektualna odżywka umożliwiająca kontynuowanie gry na najwyższym poziomie. Dla tych, którzy dopiero startują, to cudowny sposób, by szybko nabrać prędkości i pokazać wszystkim liczącym się osobom, że jest się prawdziwym graczem".- Larry Bossidy, emerytowany prezes i dyrektor generalny Honeywell International, współautor książki Realizacja: Zasady wprowadzania planów w życie (Execution: The Discipline of Getting Things Done)W książce MBA - box najtęższe umysły biznesu pokazują czytelnikowi, w jaki sposób podstawowy program studiów zarządzania sprawdza się w realnym świecie. Ludzie tacy jak Michael Porter, Rosabeth Moss Kanter, Adrian J. Slywotzky, Warren Bennis czy Bill George przedstawiają cały pakiet pomysłów i narzędzi, które mogą przyśpieszyć karierę zawodową czytelnika i ułatwić mu wniesienie dodatkowej wartości do jego organizacji. Z książki można na przykład dowiedzieć się:- Dlaczego finanse nie sprowadzają się do manipulowania liczbami, lecz mają ogromne znaczenie dla trwałego rozwoju, upowszechniania się bogactwa i tworzenia miejsc pracy. - Co to jest strefa zysków i skąd wiadomo, czy firma w niej się znajduje. - Na czym polega umiejętność przekształcania pomysłu czy wynalazku w produkt rozwiązujący jakiś problem rynku.- Jak łączyć potrzeby firmy - produkowanie i rozwój - z potrzebami środowiska, by trwale je zaspokajać.- Jakie są najnowsze idee marketingowe w dziedzinie zarządzania marką, wyceny, oddziaływania na cykl życia produktu i nadawania wyróżnionej pozycji produktowi, który był traktowany jak towar masowy.- I jeszcze wiele więcej!

Informacje dodatkowe o MBA-BOX - praktyczne idee najtęższych umysłów biznesu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-88970-16-X
Liczba stron: 489

więcej

Kup książkę MBA-BOX - praktyczne idee najtęższych umysłów biznesu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

MBA-BOX - praktyczne idee najtęższych umysłów biznesu - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy