Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

Ocena: 0 (0 głosów)
Racjonalne public relations to sztuka:współpracowania nie tylko z mediami,wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.Ta książka mówi o tym, jak – mimo chaosu na rynku – organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.

Informacje dodatkowe o Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7387-729-0
Liczba stron: 190

więcej

Kup książkę Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy