Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

Ocena: 0 (0 głosów)
Racjonalne public relations to sztuka:współpracowania nie tylko z mediami,wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.Ta książka mówi o tym, jak – mimo chaosu na rynku – organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.

Informacje dodatkowe o Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7387-729-0
Liczba stron: 190

więcej

Kup książkę Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy