Racjonalne public relations to sztuka:współpracowania nie tylko z mediami,wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.Ta książka mówi o tym, jak mimo chaosu na rynku organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.
Informacje dodatkowe o Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7387-729-0
Liczba stron: 190
Sprawdzam ceny dla ciebie ...