MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data

Ocena: 0 (0 głosów)

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge.

The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas:

o collecting and processing large amounts of user data;

o delivering personalized messages across all channels in real time;

o process automation;

o improving communication between marketing and sales departments.

This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.

Informacje dodatkowe o MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2017-11-10
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788301195113
Liczba stron: 180

więcej

Kup książkę MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Grzegorz Błażewicz0
Okładka ksiązki - Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges...

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Grzegorz Błażewicz0
Okładka ksiązki - Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy