Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce.
Teoretyczne rozważania autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
Książka jest adresowana do:
kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, studentów, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2018-02-26
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 216