Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku zarządzanie"
. Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
Wydawnictwo: C.H.Beck
Data wydania: 2018-02-26
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 224
Język oryginału: polski
Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym...