Zwyciężanie to sport zespołowy Psychologia organizacji na co dzień Wzbogacanie EQ w imię efektywności grupy Stosowanie NLP od podstaw Rozwój osobisty a wzmocnienie zespołu Zdarzyło Ci się kiedyś, że byłeś już prawie gotów podjąć wyzwanie, ale jakiś głos w Twojej głowie radził: "Poczekaj, to zbyt ryzykowne" albo "Lepiej zostaw sprawy ich biegowi"? To nic innego, jak Twój Wewnętrzny Zespół prowadzący w swoim własnym gronie wieczne negocjacje. A czy zauważyłeś, jak zmiany w Twoim sposobie myślenia i zachowania wpływają na Zewnętrzny Zespół, czyli dział czy grupę ludzi, z którymi przyszło Ci pracować? Czy próbowałeś kiedyś zastosować wobec nich techniki, których używasz do motywowania swojego Wewnętrznego Zespołu lub wpływania na jego zachowanie? To właśnie Twoje indywidualne rozwiązania są najbardziej efektywne! Naucz się rozszerzać "ja" na "my" Książka "Ja, mój zespół i ja" jest niezapomnianą sesją treningową dla indywidualistów, którzy grają w drużynie. Napisana przyjaznym językiem, operująca na przydatnych przykładach wykorzystuje wszystkie zdobycze NLP, psychologii organizacji, wiedzy o inteligencji emocjonalnej i technik trenerskich w celu uczynienia z Ciebie siły napędowej Twojego Zespołu -- zarówno wewnętrznego, jak i tego, którego częścią się stałeś. Dowiedz się, jak zmotywować do działania ludzi, którzy będą pracować na Wasz wspólny sukces. Poznaj teorię efektywności, w której 2+2 = 10 Skup się na poznaniu sposobów myślenia wszystkich członków Zespołu. Wykorzystuj podobieństwa, ale ciesz się też z różnic. Badaj istniejące postawy i obserwuj relacje międzyludzkie. Szybko rozpoznawaj konflikty i opracuj najwłaściwsze style komunikacji. Nie zapominaj o znaczeniu motywacji. Skupiaj się na celach i zadaniach. "Książka Angusa McLeoda jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto pracuje w Zespole. Przedstawia ona potężne narzędzia, które może wykorzystać zarówno nowy członek Zespołu, jak i doświadczony przywódca." Richard Churches
Informacje dodatkowe o Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
978-83-246-1283-3
Liczba stron: 208
Sprawdzam ceny dla ciebie ...