Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Informacje dodatkowe o Metody ilościowe w badaniach marketingowych:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-01-13771-1
Liczba stron: 351

więcej

Kup książkę Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - opinie o książce

Inne książki autora
Statystyka Kurs podstawowy
Rószkiewicz Małgorzata0
Okładka ksiązki - Statystyka Kurs podstawowy

Przedmiotem książki jest prezentacja metod pozwalających analizować dane statystyczne w zakresie struktury i współzależności oraz dynamiki zjawisk, zarówno...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy