W 2003 roku ukazała się książka Tony'ego Buzana Potęga umysłu, dzięki której czytelnicy mogli poznać skuteczne sposoby rozwinięcia możliwości ciała i umysłu. Tym razem autor i znany specjalista w dziedzinie efektywnej sprzedaży, Richard Israel, przedstawiają najnowsze odkrycia naukowe związane z funkcjonowaniem mózgu. Książka ma charakter podręcznika, który ostatecznie obala mit, jakoby dobrego sprzedawcy nie można było wyszkolić, gdyż żyłkę handlowca trzeba mieć w genach. Po przestudiowaniu tej książki każdy ma szansę zostać genialnym sprzedawcą. Autorzy opisują dwanaście cech, którymi powinien się odznaczać handlowiec profesjonalista, a także dwanaście rozmaitych rodzajów inteligencji, koniecznych do prowadzenia skutecznej sprzedaży. Dzięki obszernemu testowi czytelnik może ocenić swoje umiejętności i zlokalizować obszary wymagające dalszego doskonalenia. W ten sposób każdy zyskuje szansę maksymalnego wykorzystania wiedzy zawartej w ćwiczeniach. Znajomość `zasady bólu i przyjemności` w dziedzinie motywacji pozwoli przyszłemu liderowi sprzedaży zrozumieć, co takiego skłania ludzi do kupowania określonych produktów. Dzięki metodzie `pełnego obrazu` czytelnik będzie mógł skuteczniej prowadzić prezentacje handlowe. Zasadniczym elementem książki jest dziennik genialnego sprzedawcy, studniowy program ćwiczeń oparty na metodzie dwunastu cech. Po zakończeniu szkolenia odkryjesz w sobie wszystkie kluczowe zalety handlowca w życiu zawodowym i osobistym, znacząco i trwale poprawisz skuteczność wszystkich swoich poczynań. Mistrzostwo jest na wyciągnięcie ręki!
Informacje dodatkowe o Genialny sprzedawca:
Wydawnictwo: Muza
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7200-102-2
Liczba stron: 264
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2010-09-16, Przeczytałem, Mam,