W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211207 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!
Focussing on the economics of terrorism in the post 9/11 world, this book brings together original research based on the collaborative efforts of leading economists and planners.The authoritative and expert... czytaj dalej
Get the best deal every time--whether you're buying, managing, or selling Whether you're just starting out or have years of investing experience, Real Estate Investor's Checklist is the perfect tool for making... czytaj dalej
This three volume Encyclopedia offers the first comprehensive and authoritative survey of the rapidly developing field of international political economy. Its entries cover the major theoretical issues and... czytaj dalej
Książka Toma Lloyda jest wynikiem fascynacji autora biznesem i filozofią. Główne tezy tej książki opierają się na trzech podstawowych przekonaniach : firmy są odczuwającym, inteligentnym gatunkiem pozaludzkim... czytaj dalej
Autor przedstawia strategię zarządzania akcjami, stosowaną z powodzeniem przez Warrena Buffetta, którego osiągnięcia i historia efektywnych działań przeszły do historii.... czytaj dalej
For the Principles of Marketing course. Marketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies... czytaj dalej
Every company has a personality. Does yours help or hinder your results? Does it make you fit for growth? Find out by taking the quiz that#8217;s helped 50,000 people better understand their organisation's... czytaj dalej
Wiley Not-for-Profit GAAP 2006 is a comprehensive, easy-to-use guide to the accounting and financial reporting principles used by not-for-profit organizations. It is written with the needs of the financial... czytaj dalej
In this groundbreaking new book, Bob Kaplan and Rob Kaiser introduce an innovative approach to identifying and correcting lopsidedness in leaders. You will discover how to make optimal use of your strengths... czytaj dalej
Accessible and reader friendly, "The Handbook of Marketing Research" promotes the current overarching business philosophy of customer/market focus, by emphasizing the need for market research to provide... czytaj dalej