Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce
James Surowiecki

Książka równie zabawna i dająca do myślenia, jak Punkt przełomowy Malcolma Gladwella. "Boston Globe" Prowokująca. Zbiera wystarczające dowody, aby przekonać, że zysk z uwzględniania zbiorowej inteligencji...czytaj dalej

Okładka - Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi
Janet E. Esposito

Wszyscy patrzą na mnie! Opanowanie lęku, dyskomfortu i poczucia braku kontroli podczas wystąpienia publicznego. Minimalizowanie objawów fizycznych stresu związanego z prowadzeniem prezentacji. Koniec z...czytaj dalej

Okładka - 46 zasad zdrowego rozsądku. Odkryj własną drogę do sukcesu
46 zasad zdrowego rozsądku. Odkryj własną drogę do sukcesu
Witold Wójtowicz

Sukces to tylko odpowiednia liczba powtórzeń Uporządkuj swoje marzenia i nie rozmieniaj ich na drobne Zaprogramuj się na pozytywne myślenie Nie leniuchuj - działaj i rozwijaj się! Poznaj psychologię pieniądza...czytaj dalej

Okładka - Sztuka wojny biurowej
Sztuka wojny biurowej
Simon Drake

Czy masz sprawdzoną metodę na wyścig biurowych szczurów? Wierzysz, że wrodzony wdzięk uchroni Cię przed podstępną grą wewnątrz firmy? Może stosujesz brutalniejsze metody obrony? A gdyby tak przejść do ataku...czytaj dalej

Okładka - Genialny umysł. Jak myśleć i działać kreatywnie
Genialny umysł. Jak myśleć i działać kreatywnie
Tim Hurson

Myśl, działaj, zmieniaj rzeczywistość Naucz się myśleć i żyć kreatywnie Eksploruj tkwiący w Tobie potencjał Bądź gejzerem zaskakujących i celnych pomysłów Spraw, by Twoje życie stało się ciekawsze, pełniejsze...czytaj dalej

Okładka - (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Jacek Pogorzelski

Kreowanie markowej rzeczywistości Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie Inspiracje autorytetów...czytaj dalej

Okładka - Perswazja. Osobisty mentor
Perswazja. Osobisty mentor
Harvard Business Press

Biurowa perswazja Przełamywanie oporu Wpływanie na zachowania innych Forsowanie własnych racji Zdobywanie serc sceptyków Opanowanie sztuki skutecznej perswazji to coś więcej niż tylko zdobycie kolejnej...czytaj dalej

Okładka - Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
Anna Grzywińska, Szymon Okoń

Patent na innowację! Wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i przemysłowe Skuteczna ochrona własności przemysłowej Efektywne zarządzanie i wycena Aspekty międzynarodowe i europejskie Praktyczne...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy