reklama
Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Iwan Setiawan

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach...czytaj dalej

Okładka - Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych
Michał Rogatko

Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez...czytaj dalej

Okładka - Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze
Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze
Ben Renshaw

Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching, który...czytaj dalej

Okładka - Pandenomia. Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?
Pandenomia. Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?
Piotr Arak

Pandemia COVID-19 ustawiła nas w punkcie zwrotnym historii. Kryzys zdrowotny i postępujące za nim załamanie gospodarcze boleśnie ujawniły wady starego porządku. Decydenci uciekali się do koncepcji zwanej pandenomią...czytaj dalej

Okładka - Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Dla nastolatków. Jak porażkę zmienić w sukces
Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Dla nastolatków. Jak porażkę zmienić w sukces
John C. Maxwell

Porażka nie będzie całkowitą porażką, jeśli czegoś się dzięki niej nauczysz. Miałeś kiedyś poczucie, że rodzice czy nauczyciele stawiają ci niesamowicie wysokie oczekiwania i za nic mają nawet to, że się ich...czytaj dalej

Okładka - Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
David M. Cote

Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje...czytaj dalej

Okładka - Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców
Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców
Guy Raz

Solidna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę...czytaj dalej

Okładka - Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
Norbert Oruba

Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy