Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Przemysław Radziszewski

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc...czytaj dalej

Okładka - Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji
Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji
Lech W. Zacher

Prof. Lech W. Zacher z Akademii Leona Koźmińskiego jest najbardziej chyba znanym polskim uczonym od lat propagującym zagadnienia i problemy określane po angielsku jako STS, czyli Science, Technology, and Society...czytaj dalej

Okładka - Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników
Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników
Tony Schwartz

Taka praca nie ma sensu! należy do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego. Wymagania przewyższają nasze możliwości. Etyka ,,więcej, szybciej"...czytaj dalej

Okładka - Paradoks euro. Jak wyjść z pułapki wspólnej waluty?
Paradoks euro. Jak wyjść z pułapki wspólnej waluty?
Ernest Pytlarczyk

Dlaczego Unia Europejska i wspólny rynek odniosły sukces i stanowią wielką wartość dla Europy? Dlaczego wspólna waluta jest zagrożeniem dla integracji europejskiej? Czy można ,,naprawić" strefę...czytaj dalej

Okładka - Rosnąc w siłę. Rozpoznanie. Zmagania. Rewolucja
Rosnąc w siłę. Rozpoznanie. Zmagania. Rewolucja
Brené Brown

Brené Brown zapoczątkowała globalną debatę na temat odwagi, wrażliwości, wstydu i poczucia własnej wartości. Autorka ujawniła głęboką prawdę: wrażliwość, czyli gotowość do odsłonięcia się i bycia widzianym...czytaj dalej

Okładka - Organizacje wykładnicze. Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą)
Organizacje wykładnicze. Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą)
Yuri van Geest

W biznesie najważniejsza jest wydajność. A jeśli chodzi o wydajność, to kluczem do wzrostu może być sposób organizacji. Od pięciu lat świat biznesu obserwuje narodziny organizacji nowego typu - organizacji...czytaj dalej

Okładka - Twarze polskiego biznesu. Rozmowy na kawie
Twarze polskiego biznesu. Rozmowy na kawie
Joanna Rubin

Pasja to dobry przepis na życie, ale to nie jest książka o złotych receptach na sukces. Blogerka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie ulubionych liderów polskiego biznesu: -dr Irenę Eris -Teresę...czytaj dalej

Okładka - Zbij fortunę na dywidendach. Sprawdzony sposób na duże zyski
Zbij fortunę na dywidendach. Sprawdzony sposób na duże zyski
Marc Lichtenfeld

Autor udowadnia, że każdy inwestor może spodziewać się kilkunastoprocentowych zysków, jeśli wykorzysta sprawdzoną strategię konserwatywnego inwestowania. Krok po kroku Marc Lichtenfeld tłumaczy, jak...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy