Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Nowe zasady marketingu i PR
Nowe zasady marketingu i PR
David Meerman Scott

Książka Nowe zasady marketingu i PR o 6 miesięcy na liście bestsellerów ,,BusinessWeek" o Prestiżowa recenzja w magazynie ,,Publishers Weekly" o Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski o...czytaj dalej

Okładka - Decyzje i etyka. Co o etyce każdy decydent wiedzieć powinien? 75+ minitekstów o maxisprawach
Decyzje i etyka. Co o etyce każdy decydent wiedzieć powinien? 75+ minitekstów o maxisprawach
Wojciech W. Gasparski

Czy etyczny biznes się opłaca? Autor książki, prof. W. Gasparski, drąży ten temat i poszukuje odpowiedzi od wielu lat - i nie ma wątpliwości, że tak właśnie jest. Najnowsza historia biznesu pełna jest nazw...czytaj dalej

Okładka - Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
dr Aga Szóstek

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia...czytaj dalej

Okładka - English for Speeches and Presentations A Practical Guide. Wystąpienia publiczne i prezentacje w języku angielskim
English for Speeches and Presentations A Practical Guide. Wystąpienia publiczne i prezentacje w języku angielskim
Katarzyna Wiśniewska

Język angielski Poziom B2-C1 Jeśli występowanie publiczne lub prezentacje w języku angielskim są nieodłączną częścią twojej pracy albo jeśli po prostu interesujesz się sztuką wystąpień publicznych,...czytaj dalej

Okładka - Twoje pieniądze. Jak więcej zarabiać, mniej wydawać i lepiej inwestować
Twoje pieniądze. Jak więcej zarabiać, mniej wydawać i lepiej inwestować
Philipp J. Müller

Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy. Dla 57-latki...czytaj dalej

Okładka - Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje
Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje
Anne Chow

NIEUŚWIADOMIONE UPRZEDZENIA WPŁYWAJĄ NA WYDAJNOŚĆ TWOJĄ, TWOJEGO ZESPOŁU ORAZ CAŁEJ FIRMY BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY O TYM WIESZ, CZY NIE. Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na...czytaj dalej

Okładka - Potęga celu. 13 sposobów, by osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś
Potęga celu. 13 sposobów, by osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś
Zig Ziglar

CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓW Legendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej...czytaj dalej

Okładka - Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne
Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne
Małgorzata Golińska-Pieszyńska

Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i nowoczesnych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Ponadto coraz istotniejsze znaczenie mają...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy