reklama
Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Słodko-gorzko. Dlaczego smutek i tęsknota są nam potrzebne do szczęścia
Słodko-gorzko. Dlaczego smutek i tęsknota są nam potrzebne do szczęścia
Susan Cain

Nasza obsesja na punkcie nieustającego szczęścia nie sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, zdrowi ani spełnieni. Autorka światowego bestsellera Ciszej proszę... w swojej najnowszej książce, wykorzystując zarówno...czytaj dalej

Okładka - Angielski dla leniwych. Idiomy. Skuteczna nauka języka nawet dla tych, którym się nie chce
Angielski dla leniwych. Idiomy. Skuteczna nauka języka nawet dla tych, którym się nie chce
Grzegorz Komerski

Język angielski - poziom A1-B1 Jak zareagujesz, kiedy dowiesz się, że ktoś próbował pociągnąć Cię za nogę, wypuścił kota z worka albo rozsypał fasolę? Jak się poczujesz, kiedy ktoś nazwie Cię mokrym kocem...czytaj dalej

Okładka - Sprzedawca na Amazon. Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA
Sprzedawca na Amazon. Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA
Krystian Wrzeszcz

Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka ,,Sprzedawca na Amazon" to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online...czytaj dalej

Okładka - Droga Toyoty. II wydanie. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Droga Toyoty. II wydanie. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Jeffrey K. Liker

II WYDANIE UAKTUALNIONE I ROZSZERZONE - ZAWIERA NOWE BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE!   Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o nowe...czytaj dalej

Okładka - E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach...czytaj dalej

Okładka - Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
Renée Mauborgne

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia...czytaj dalej

Okładka - Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
Richard P. Rumelt

Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną...czytaj dalej

Okładka - Heart of Darkness. Jądro ciemności w wersji do nauki angielskiego
Heart of Darkness. Jądro ciemności w wersji do nauki angielskiego
Marcin Jażyński

Język angielski - Poziom B2 Lubisz czytać dobre powieści, a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy