Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

Ocena: 0 (0 głosów)

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać?

 

Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni.

 

Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi:

oJak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie.

oJak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania.

oW jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane.

oJak kształtować nawyki swoje i innych.

oW jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź.

oCzemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być.

oJak szybko dostać odpowiedź na email.

 

Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy.

To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje - tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków.

 

***

Michał Słotwiński - menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim ,,Odra".

Informacje dodatkowe o Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2023-03-10
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788382312850
Liczba stron: 184
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy