reklama
Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Problemy rachunkowości w dobie pandemii
Problemy rachunkowości w dobie pandemii
Dawid Obrzeżgiewicz

FINANSE Pandemia COVID-19 wywiera wpływ na każdą sferę życia gospodarczego. Rachunkowość cały czas ewoluuje, dostosowując się do zmian otoczenia, nowych regulacji prawnych i potrzeb użytkowników informacji...czytaj dalej

Okładka - Model oceny gospodarki finansowej gminy
Model oceny gospodarki finansowej gminy
Monika Turek-Radwan

Gmina jako podstawowa jednostka samorządu terytorialnego realizuje szeroki zakres zadań publicznych, co wiąże się z określonymi zasobami pieniężnymi. Prawidłowe zarządzanie finansami stanowi elementarną determinantę...czytaj dalej

Okładka - Sprawozdawczość i rewizja finansowa. Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
Sprawozdawczość i rewizja finansowa. Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii

FINANSE Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły również rachunkowości, w tym także sprawozdawczości i...czytaj dalej

Okładka - Pod skórą
Pod skórą
Agata Czykierda-Grabowska

Oskar wraca do domu po kilku latach nieobecności. Remont rodzinnego domu łączy z pracą w lokalnym klubie. To właśnie tam jego wzrok przykuwa dziewczyna wyłaniająca się z mgły. Ada spędza wakacje, oddając...czytaj dalej

Okładka - Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach
Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach
Piotr Piasecki

Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest...czytaj dalej

Okładka - Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego
Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego
prof. Adam Noga

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach...czytaj dalej

Okładka - Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Angelika Chimkowska

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną...czytaj dalej

Okładka - Poznajmy się!  !. 4+ bawię się i uczę
Poznajmy się! !. 4+ bawię się i uczę

Dwujęzyczna książka Poznajmy się! ????? ???????????! jest adresowana do ukraińskich dzieci, które uczęszczają do przedszkola w Polsce. Powstała po to, aby ułatwić dzieciom z Ukrainy odnaleźć się w nowym otoczeniu...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy