Obudź się i poczuj zapach sukcesu!Znasz już historię Starbucksa? Od 1992 r. Wartość akcji tej firmy poszybowała w górę o 5000 procent! Geniusz sukcesu Starbucksa tkwi w jego umiejętności tworzenia doświadczeń...czytaj dalej
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania...czytaj dalej
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik...czytaj dalej
Przyszłość jest tylko nadchodzącym ciągiem krótkich chwil dziejących się w "teraźniejszości". W każdej z tych chwil decydujemy o tym, jak będą wyglądać następne "momenty teraźniejszości"...czytaj dalej
Bez względu na to, czy szukasz możliwości awansu, dążysz do jakiegoś życiowego celu czy po prostu zastanawiasz się, kim chciałabyś zostać, gdy dorośniesz, masz w sobie dziesięć sił, które pomogą ci spełnić...czytaj dalej
Co sześć miesięcy Dennis C. Carey i Marie-Caroline von Weichs prowadzą CEO Academy (Akademię Dyrektorów), czyli intensywny kurs dla nowo mianowanych dyrektorów naczelnych czołowych firm świata, który "Business...czytaj dalej
Jakby to było, gdyby z pomocą jednej rady można było optymalnie zatankować energię? Albo gdyby dzięki jednej poradzie można było wykazać więcej siły woli? Czego potrzebujecie, aby osiągnąć więcej, aby zorganizować...czytaj dalej
Michael Levine pokazuje w swej niezwykle praktycznej książce, że jeśli firma ma przetrwać i rozkwitać, jej menedżerowie muszą się zatroszczyć o wszystkie najdrobniejsze szczegóły - tytułowe "rozbite okna"...czytaj dalej