Starbucks. Droga na szczyt

Ocena: 0 (0 głosów)
Obudź się i poczuj zapach sukcesu!Znasz już historię Starbucksa? Od 1992 r. Wartość akcji tej firmy poszybowała w górę o 5000 procent! Geniusz sukcesu Starbucksa tkwi w jego umiejętności tworzenia doświadczeń dostosowanych do potrzeb poszczególnych klientów, stymulowania wzrostu, generowania zysków, zarażania energią pracowników oraz dbania o lojalność klienta rzecz jasna, jednocześnie!Starbucks droga na szczyt zawiera imponującą mieszankę rodzimej pomysłowości oraz inspirowanej przez człowieka filozofii to właśnie ta kombinacja uczyniła, zdaniem magazynu Fortune, Starbucks jednym z najbardziej podziwianych przedsiębiorstw na świecie. Mogąc liczyć na niezwykły kontakt z pracownikami Starbucksa oraz zasobami tej firmy, Joseph Michelli odkrył, że za sukcesem tego przedsiębiorstwa stoją ludzie, którzy tam pracują partnerzy oraz szczególne doświadczenie, które tworzą dla każdego klienta. Michelli ujawnia, jak możesz podążać drogą Starbucksa, aby:dotrzeć do nowych społeczności,wsłuchać się w głos pracowników i klientów,wykorzystać możliwości wzrostu na każdym rynku,dostosować do potrzeb klienta prawdziwie satysfakcjonujące doświadczenie, które przyniesie korzyści każdej zaangażowanej jednostce.Znajdziecie tu mnóstwo historii z pierwszej ręki, wiele anegdot, które otworzą ci oczy, oraz szczegółowy opis strategii ta fascynująca książka zabierze cię w podróż do jądra firmy, która jako jedna z nielicznych nie schodzi dziś z ust bardzo wielu osób. I słowo dla tych, którzy pragną się uczyć od najlepszych z najlepszych .Doświadczenie Starbucksa to bogata, oszałamiająca mieszanka pomysłów przyjaznych użytkownikowi.Jak Starbucksowi udało się przekuć kubek kawy w zjawisko biznesowe o światowej skali? Dzięki pomocy personelu Starbucksa i wykorzystaniu zasobów tej firmy, dr Michelli wyodrębnił 5 kluczowych zasad przywództwa, które przekształciły pewną zwyczajną ideę w niezwykłe doświadczenie.Zasada 1: Nadawanie miejscu własnego charakteruZasada 2: Wszystko ma znaczenieZasada 3: Niespodzianka i zachwyt klientaZasada 4: Rozpoznanie oporu i jego akceptacjaZasada 5: Pozostaw swój znakO AUTORZEDr Joseph A. Michelli jest założycielem firmy Lessons for Success, zajmującej się szkoleniami, doradztwem oraz wygłaszaniem prelekcji na forach naukowych lub też na zaproszenie konkretnych firm. Równolegle prowadzi program w radiostacji KVOR-AM w Kolorado i przemawia w wielu przedsiębiorstwach na świecie.OPINIEBłyskotliwe spostrzeżenia na temat transformacyjnej siły Starbucksa.- dr Jackie Freiberg, współautor bestsellerów Guts! Oraz Nuts!Zbiór praktycznych i sprawdzonych pomysłów, które możesz natychmiast wykorzystać w celu budowy firmy, która osiągnie jeszcze większy sukces.- Brian Tracy, autor bestselleru Million Dollar HabitsPATRONAT: Businessman.pl

Informacje dodatkowe o Starbucks. Droga na szczyt:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788388970542
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Starbucks. Droga na szczyt

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Starbucks. Droga na szczyt - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy