Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Ocena: 0 (0 głosów)
Inne wydania:
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze...
 

Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne  w  Zappos,  internetowej  firmie  detalicznej,  która  zarabia  ponad  miliard  dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście ,,Najlepsze firmy, dla których warto pracować" magazynu ,,Fortune" Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej.  Prowadzone  w  szybkim  tempie  i  realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu - i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.

Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko - od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy

W  tej  fascynującej  (i  często  zabawnej)  książce  Tony  objaśnia,  jak  przekuł  swoje  przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project

10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:

1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.  2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.   3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów. 4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.   5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.   6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę  firmową, która uczyni twoich pracowników  i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.   7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.   8. Chcesz zbudować coś szczególnego.   9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.   10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
 

OPINIE

Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.

Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It

Dawaj  innym  szczęście  Tony  odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.

Lance Armstrong

Informacje dodatkowe o Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 9788362195817
Liczba stron: 268
Tytuł oryginału: Delivering Happiness. A Path to Profits, Passion, and Purpose

więcej

Kup książkę Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu - opinie o książce

Inne książki autora
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Tony Hsieh0
Okładka ksiązki - Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. Skup się na...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy