Logo wydawnictwa - GWP

Książki wydawnictwa

Okładka - Know how: Jak rozwiązać codzienne i niecodzienne problemy?
Know how: Jak rozwiązać codzienne i niecodzienne problemy?
Cameron Bandler Leslie, Gordon David, Lebeau Michael

Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, jak to się dzieje, że niektórzy ludzie wydają się mieć naturalną umiejętność pokonywania trudności, podczas gdy inni są skazani na powatarzające się wciąż porażki...czytaj dalej

Okładka - Kino stylu zerowego
Kino stylu zerowego
Mirosław Przylipiak

Co to jest KINO STYLU ZEROWEGO? Zdecydowana większość widzów oglądając film fabularny koncentruje się na opowiadanej historii, nie potrafi natomiast zanalizować go jako przekazu estetycznego. Wypracowana na...czytaj dalej

Okładka - Słup soli
Słup soli
Zubrzycka Elżbieta

Dręczenie dzieci przez dzieci staje się coraz powszechniejszym zjawiskiem. Ta książka pokazuje, jak milczenie i bierna postawa obserwatorów wspiera szkolnych dręczycieli i zachęca ich do działania. Co może...czytaj dalej

Okładka - Psychologia emocji
Psychologia emocji
Michael Lewis, Jeannette M. Haviland-Jones

Książka stanowi komendium wiedzy na temat emocji. Wypełni ona jedną z najpoważniejszych luk w obszarze lektur ułatwiających kształcenie akademickie....czytaj dalej

Okładka - Psychologia współczesna
Psychologia współczesna
Spencer A. Rathus

Ten napisany żywym stylem podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia i obszary badawcze współczesnej psychologii. Książka Spencera Rathusa obejmuje zarówno podstawy tej gałęzi wiedzy, takie jak definicja...czytaj dalej

Okładka - Wielkie pytania psychologii
Wielkie pytania psychologii
Wiesław Łukaszewski

Czy świat społeczny może istnieć i sprawnie funkcjonować bez psychologii? Wszystko wskazuje na to, że nie. Problem rozumienia zachowań ludzkich, problem przewidywania własnych i cudzych postępków, umiejętność...czytaj dalej

Okładka - Język na sprzedaż
Język na sprzedaż
Jerzy Bralczyk

"Reklama moze byc przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role sa jednak stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie...czytaj dalej

Okładka - Piętno. Rozważania o zranionej tożsamości
Piętno. Rozważania o zranionej tożsamości
Erving Goffman

Znany już polskiemu czytelnikowy z książki pt. "Człowiek w teatrze życia codziennego" błyskotliwy kanadyjski socjolog Erving Goffman bada zjawisko społecznej stygmatyzacji. Opierając się na zapisach...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy