Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 152
Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.
150 najsłynniejszych zdań polskich komentuje znany językoznawca Każde ze zdań stanowi punkt wyjścia niezwykle ciekawych i mądrych a także często zabawnych...
WSZYSTKO ZALEŻY OD PRZYIMKA profesorskie trio Bralczyk, Markowski i Miodek w rozmowie z Jerzym Sosnowskim o tym jak mówić po ludzku i po polsku...
Przeczytane:2013-10-08, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 tygodnie,