Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 152
Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.
Onegdaj, czyli kiedy? Jak wymawiać dżem i budżet? Czy emocje mają liczbę pojedynczą? Profesor Jerzy Bralczyk odpowiadał na te i inne pytania w cyklicznej...
O tym, że profesor Jerzy Bralczyk jest specjalistą od słów, wszyscy dobrze wiemy, ale fakt, że ma też wiele do powiedzenia na temat zwierząt,...
Przeczytane:2013-10-08, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 tygodnie,