Język na sprzedaż

Ocena: 4 (2 głosów)
"Reklama moze byc przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role sa jednak stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają." Jerzy Bralczyk

Informacje dodatkowe o Język na sprzedaż:

Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-89574-48-9
Liczba stron: 152

więcej

Kup książkę Język na sprzedaż

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Język na sprzedaż - opinie o książce

Avatar użytkownika - aspazjaa
aspazjaa
Przeczytane:2013-10-08, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 tygodnie,
Książka nie tylko dla polonistów i marketingowców. Jak język reklamy na nas oddziałuje, jakie są czynniki, jakie zabiegi językowe, że właśnie ta, a nie inna reklama do nas, nomen omen, przemawia? Jak dajemy się reklamie nabrać i co zrobić, żeby, odpowiednio korzystając z bogactwa języka polskiego (i nie tylko) zostać twórcą wybitnej reklamy? Warto przeczytać, żeby się dowiedzieć.
Link do opinii

Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.

Link do opinii
Avatar użytkownika - elphaba
elphaba
Przeczytane:2011-10-09, Przeczytałam,
Inne książki autora
Dwa słowa o słowach. Porady językowe profesora Bralczyka
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Dwa słowa o słowach. Porady językowe profesora Bralczyka

Onegdaj, czyli kiedy? Jak wymawiać dżem i budżet? Czy emocje mają liczbę pojedynczą? Profesor Jerzy Bralczyk odpowiadał na te i inne pytania w cyklicznej...

Mistrz. Absolutnie
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Mistrz. Absolutnie

O Wojciechu Młynarskim opowiadają Artur Andrus, Jerzy Bralczyk, Krzysztof Daukszewicz, Michał Ogórek, Irena Santor i inni Wojciech Młynarski dla...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy