Okładka książki - Język na sprzedaż

Język na sprzedaż


Ocena: 4 (2 głosów)
"Reklama moze byc przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role sa jednak stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają." Jerzy Bralczyk

Informacje dodatkowe o Język na sprzedaż:

Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-89574-48-9
Liczba stron: 152

więcej

Kup książkę Język na sprzedaż

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Język na sprzedaż - opinie o książce

Avatar użytkownika - aspazjaa
aspazjaa
Przeczytane:2013-10-08, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 tygodnie,
Książka nie tylko dla polonistów i marketingowców. Jak język reklamy na nas oddziałuje, jakie są czynniki, jakie zabiegi językowe, że właśnie ta, a nie inna reklama do nas, nomen omen, przemawia? Jak dajemy się reklamie nabrać i co zrobić, żeby, odpowiednio korzystając z bogactwa języka polskiego (i nie tylko) zostać twórcą wybitnej reklamy? Warto przeczytać, żeby się dowiedzieć.
Link do opinii

Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.

Link do opinii
Avatar użytkownika - elphaba
elphaba
Przeczytane:2011-10-09, Przeczytałam,
Inne książki autora
Leksykon zdań polskich
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Leksykon zdań polskich

150 najsłynniejszych zdań polskich komentuje znany językoznawca Każde ze zdań stanowi punkt wyjścia niezwykle ciekawych i mądrych a także często zabawnych...

Wszystko zależy od przyimka
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Wszystko zależy od przyimka

WSZYSTKO ZALEŻY OD PRZYIMKA profesorskie trio Bralczyk, Markowski i Miodek w rozmowie z Jerzym Sosnowskim o tym jak mówić po ludzku i po polsku...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy