Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania :- co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długofalowością w myśleniu i działaniu?- jak ma się zachowywać nowoczesny menedżer, aby mógł panować nad burzliwym otoczeniem i radzić sobie z coraz trudniejszą przyszłością?- w jaki sposób ma przewidywać przyszłe wydarzenia i kierować firmą, aby z optymizmem wejść w nowe czasy?- w jaki sposób ma tworzyć wygrywające strategie, aby zapewnić swojej firmie powodzenie na rynku i w otoczeniu?Zarządzenie jest kluczem do sukcesu i to niezależnie od tego, czy przedsiębiorstwo na rynku ma pozycję wiodącą, czy rzuca rynkowi nowe wyzwania, czy dopiero rozpoczyna działalność.Nie ma złych interesów. Może być tylko złe, nieudolne zarządzanie.Ta książka pokazuje dobre zarządzanie- zarządzanie dla przyszłości pobudzające siłę wyobraźni i kreatywność menedżera.
Informacje dodatkowe o Strategie zarządzania:
Wydawnictwo: Placet
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-85428-07-0
Liczba stron: 224
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,