Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209793 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

22 PAŹDZIERNIKA 2015
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Robert Golej, Katarzyna Prędkiewicz Wydawnictwo: MARINA

Analiza finansowa pozwala ocenić działalność operacyjną przedsiębiorstwa, a wnioski z niej płynące są niezbędne do zarządzania organizacją. W książce przestawiono następujące zagadnienia:  finansowe decyzje... czytaj dalej

15 PAŹDZIERNIKA 2015
Niezniszczalne. Prawdziwe opowieści przedsiębiorczych kobiet, czyli czego uczy nas porażka
Ratajczyk Katarzyna Wydawnictwo: Poradnia K

"Niezniszczalne” to 11 wywiadów z kobietami, które odważyły się podjąć ryzyko prowadzenia własnej firmy. Nie są to bizneswoman z korporacyjną karierą. To dziewczyny i kobiety takie jak my. Wszystkie je... czytaj dalej

18 WRZEŚNIA 2015
Twoja firma widoczna w internecie. Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Kamil Sztubecki Wydawnictwo: MT Biznes

Pierwsza książka w serii ,,Twoja firma widoczna w internecie", omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na... czytaj dalej

10 WRZEŚNIA 2015
Umysł matematyczny
Mateusz Hohol Wydawnictwo: Copernicus Center Press

Skąd wzięła się matematyka? Czy obiekty matematyczne istnieją poza czasem i przestrzenią? Czy nauka potrafi wyjaśnić niepojętą skuteczność matematyki w odkrywaniu praw przyrody? Autorzy przedstawiają najnowsze... czytaj dalej

04 WRZEŚNIA 2015
Czy kultura ma znaczenie? ZZL w japońskich fabrykach w Polsce
Tomasz Olejniczak Wydawnictwo: MT Biznes

Od lat 50. XX wieku japońskie przedsiębiorstwa produkcyjne i stosowane w nich metody zarządzania były źródłem fascynacji badaczy zarządzania, a w latach późniejszych - zazdrości praktyków... czytaj dalej

01 LIPCA 2015
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
Robert Golej, Katarzyna Prędkiewicz Wydawnictwo: MARINA

Książka przedstawia w sposób przejrzysty, rzetelny i syntetyczny problematykę finansów przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono następujące zagadnienia: • wartości pieniądza w czasie, • ... czytaj dalej

10 KWIETNIA 2015
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Michael E. Gerber Wydawnictwo: MT Biznes

Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy... czytaj dalej

08 KWIETNIA 2015
Zarządzanie finansami
Joel Houston Wydawnictwo: PWN

Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną... czytaj dalej

20 MARCA 2015
25 najlepszych polskich startupów
Daniel Kotliński Wydawnictwo: inne

,,25 najlepszych polskich startupów" to pierwsza tego typu publikacja w Polsce, prezentująca rozmowy z szefami 25 najgłośniejszych polskich superprodukcji technologicznych. Od Audioteki, Brainly i Migam.org... czytaj dalej

13 MARCA 2015
Strategie i praktyki sprawnego działania
Adam Hamrol Wydawnictwo: PWN

Książka  prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny... czytaj dalej