Analiza finansowa pozwala ocenić działalność operacyjną przedsiębiorstwa, a wnioski z niej płynące są niezbędne do zarządzania organizacją.
W książce przestawiono następujące zagadnienia:
finansowe decyzje krótkoterminowe,
zapotrzebowanie na kapitał obrotowy,
zapasy i należności,
zarządzanie środkami pieniężnymi,
analizę sprawozdań finansowych,
syntetyczne narzędzia zarządzania finansami w przedsiębiorstwie.
Tematykę tę zaprezentowano od strony teoretycznej oraz zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja kierowa jest do przedsiębiorców, członków rad nadzorczych, zarządów, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, finansistów, wykładowców oraz studentów.
Z recenzji:
„Książka jest praktycznym i przydatnym kompendium dla tych, którzy zajmują się i chcą się zajmować finansami przedsiębiorstwa”.
prof. dr hab. Dariusz Zarzecki
Uniwersytet Szczeciński
Zarzecki, Lasota i Wspólnicy Sp. z o.o.
Wydawnictwo: MARINA
Data wydania: 2015-10-22
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 266
Książka przedstawia w sposób przejrzysty, rzetelny i syntetyczny problematykę finansów przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono następujące zagadnienia:...
Chcę przeczytać,