Książki - nowości - Poradniki

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211208 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

19 CZERWCA 2009
Head First C#. Edycja polska
Andrew Stellman, Jennifer Greene Wydawnictwo: Helion

Język programowania C# został zaprojektowany specjalnie dla firmy Microsoft. C# czerpie najlepsze wzorce z języka Java oraz C++. Aktualnie dostępna wersja 3.0 zawiera takie elementy jak automatyczne oczyszczanie... czytaj dalej

Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem
Joe Vitale , Ihaleakala Hew Len Ph.D Wydawnictwo: Onepress

Książka jest wznowionym wydaniem "Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem" Mistyczna nauka Ho"oponopono w Twojej codzienności: Uzdrawianie własnego życia i otaczającego... czytaj dalej

18 CZERWCA 2009
UNIX dla każdego
James Armstrong, Dave Taylor Wydawnictwo: Helion

Jeśli musisz w miarę szybko poznać podstawy systemu UNIX, przeczytaj tę książkę. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają m.in.: podstawowe polecenia Uniksa, naturę systemu pilków, tworzenie, przenoszenie... czytaj dalej

17 CZERWCA 2009
Nie używaj słowa dieta!
Chantel Hobbs Wydawnictwo: Esprit

Raz na zawsze zakończ dramat zmagań z nieskutecznymi dietami! Jaki sekret pomógł Chantel Hobbs stracić niemal 100 kg nadwagi? Chantel Hobbs już w wieku 14 lat przekroczyła 100 kg wagi. W wieku trzydziestu... czytaj dalej

16 CZERWCA 2009
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać?
David Copeland, Ron Louis Wydawnictwo: Septem

Bądź atrakcyjna, uwierz w siebie i spraw, by Cię pożądano Dowiedz się, jak myślą faceci, jak patrzą na świat i Ciebie Odnajdź mężczyznę swoich marzeń, uwiedź go i... ...żyjcie długo i szczęśliwie Obudź... czytaj dalej

Kobiety wolą uwodzicieli. Jak je zdobywać?
Ron Louis, David Copeland Wydawnictwo: Septem

Czego pragną kobiety? Rozbrajające metody na przełamanie pierwszych lodów Błyskotliwe rady w kwestii energetyzującego flirtu i randki Zmysłowe doznania, podniecające każdą kobietę Zniewalające "przynęty... czytaj dalej

Grzeczne dziewczynki marzą o karierze, a niegrzeczne ją planują
Caitlin Friedman, Kimberly Yorio Wydawnictwo: Onepress

Przejmij kontrolę nad swoją karierą Wierzysz, że bycie grzeczną dziewczynką jest receptą na sukces? Z pewnością pomoże Ci dostać się bez kolejki do nieba, na pewno jednak nie będzie Twoim sprzymierzeńcem... czytaj dalej

15 CZERWCA 2009
Excel 2007 PL. Analiza danych, wykresy, tabele przestawne
Denise Etheridge Wydawnictwo: Helion

Wykorzystaj możliwości Excela! Jak wydajnie pracować w Excelu? Jak tworzyć przejrzyste wykresy? Jak wykorzystać tabele przestawne? Excel (obok Worda i systemu Windows) to jedno z najbardziej rozpoznawalnych... czytaj dalej

Indie północne. Nepal i Goa. Orientalna mozaika. Wydanie 1
praca zbiorowa Wydawnictwo: Bezdroża

Indie północne, zajmujące sporą część terytorium Azji Południowej, fascynują przybyszów nieskończonością. Nepal zaś to prawdziwa mekka himalaistów; słynie ze znakomitych szlaków turystycznych, na których... czytaj dalej

10 CZERWCA 2009
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
Martin Lindstrom Wydawnictwo: Onepress

Tchnij życie w swoją markę! Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów Kolejny krok w ewolucji marki Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych... czytaj dalej