reklama

Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 208413 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Challenges of Indian Management
B. Virmani Wydawnictwo: angielskie

This book documents how Indian organizations are coping with the challenges of change in managerial practices and policies over the last two decades. With an in-depth historical perspective and a thorough analysis... czytaj dalej

Negotiating Essentials
Carrell Wydawnictwo: angielskie

For graduate or undergraduate upper-division courses in Negotiation, Conflict Resolution, or Labor Relations, which can be found in various departments such as business, law, education, engineering, psychology... czytaj dalej

Kompendium wiedzy o ekonomii
Bremond Janine, Couet Jean-Francois, Salort Marie-Martine Wydawnictwo: PWN

W każdym z szesnastu rozdziałów przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów, takich jak: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody. Przejrzysta struktura... czytaj dalej

O skutecznym prowadzeniu rozmów telefonicznych
Harutunian Margard Wydawnictwo: inne

- Książka ta zapoznaje z technikami i metodami prowadzenia rozmów telefonicznych: poczynając od prawidłowego zgłoszenia się poprzez umiejętne podtrzymanie rozmowy aż do jej pomyślnego zakończenia.Pozycja ta... czytaj dalej

Happiness Quantified
B. Van Praagh Wydawnictwo: angielskie

How do we measure happiness? Focusing on subjective measures as a proxy for welfare and well-being, this book finds ways to do that. Subjective measures have been used by psychologists, sociologists, political... czytaj dalej

Rigorous Magic
S. Hatch Wydawnictwo: angielskie

In the marketing world, communication ideas are revered for their magical ability to affect how consumers behave towards brands. Despite this, they are poorly understood. How many types are there? What are... czytaj dalej

Managing Complexity in Global Organizations
U. Steger Wydawnictwo: angielskie

This book delivers new IMD insights on an emerging challenge - how to deal with overwhelming complexity. Global organizations face a complex decision-making environment. On one side, diversity of cultures,... czytaj dalej

Innowacje i konkurencyjność
Władysław Świtalski Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Autor omawia wybrane aspekty procesów innowacji, traktowanych jako wynik wspólpracy służb ekonomicznych, marketingowych i technicznych.... czytaj dalej

Elementy rachunkowości. Technologie informatyczne w uproszczonych formach rachunkowości cz. 3
Cesarz Tadeusz Wydawnictwo: brak danych

Publikacja stanowi kontynuację trzyczęściowego zbiorczego podręcznika przeznaczonego dla uczniów Liceum Profilowanego o profilu ekonomiczno-administracyjnym zgodnego z programem nauczania LP-EA/MENiS/2002.04.30.... czytaj dalej

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Sznajder Andrzej Wydawnictwo: inne

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych... czytaj dalej