Logo wydawnictwa - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

https://www.wuj.pl

Książki wydawnictwa

Okładka - Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie
Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie
Barbara Fryzeł

Celem akademickim niniejszej książki jest zgromadzenie wiedzy podstawowej na temat kultury korporacyjnej - wiedzy, która jak dotąd, jest fragmentarycznie publikowana w niektórych podręcznikach zarządzania,...czytaj dalej

Okładka - Nowe
Nowe "Treny"?. Polska poezja żałobna po drugiej wojnie światowej a tradycja literacka
Spólna Anna

Rozprawa dotyczy przemian zachodzących w polskiej poezji żałobnej po 1945 roku, ich przyczyn i konsekwencji dla rozumienia tradycji literackiej. Autorka omawia kwestie oryginalności twórczej, autobiografizmu...czytaj dalej

Okładka - Droga przez mgłę
Droga przez mgłę
Roszkowski Wojciech

Opisując współczesny krajobraz, Wojciech Roszkowski stwierdza, że jest on "poznawczo zamglony". Szukanie własnego miejsca i próby zrozumienia wydarzeń to w III RP nasz chleb powszedni. Jak się odnaleźć...czytaj dalej

Okładka - Filozofia Wschodu
Filozofia Wschodu
red. Beata Szymańska

Książka jest próbą wprowadzenia w najważniejsze problemy filozoficzne, a choć są to zagadnienia często bardzo trudne, przedstawia ona w sposób możliwie przystępny różnorodne szkoły i kierunki myśli filozoficznej...czytaj dalej

Okładka - Kultura newsów
Kultura newsów
Allan Stuart

Doskonałe opracowanie, napisane w przejrzysty i przystępny sposób. Obejmuje szereg zagadnień, które powinny zainteresować studentów dziennikarstwa, socjologii, politologii, kulturoznawstwa oraz kultury medialnej...czytaj dalej

Okładka - Media Władza Prawo
Media Władza Prawo
red. Maria Magoska

Praca ma charakter interdyscyplinarny. Zawiera kilkanaście tekstów z zakresu politologii, prawa, socjologii i psychologii. W centrum refleksji są media i ich rola w systemie władzy oraz w kształtowaniu opinii społecznej....czytaj dalej

Okładka - Samorządowe public realations
Samorządowe public realations
Flis Jarosław

Podręczniki Public Relations jakie opublikowano w Polsce raczej skupiają się na biznesowym PR aniżeli administracyjnym. Dlatego książka dr Jarosława Flisa trafia w istotną lukę wydawniczą. Praca - i to najważniejsze...czytaj dalej

Okładka - Komunikacja rytualna od rozmowy codziennej do ceremonii medialnej
Komunikacja rytualna od rozmowy codziennej do ceremonii medialnej
Rothenbuhler Eric W.

Co to jest rytuał?Rytuał w badaniach komunikacji...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy