Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie

Ocena: 0 (0 głosów)
Celem akademickim niniejszej książki jest zgromadzenie wiedzy podstawowej na temat kultury korporacyjnej - wiedzy, która jak dotąd, jest fragmentarycznie publikowana w niektórych podręcznikach zarządzania, a jeśli ukazuje się jako odrębne wydawnictwo, to dotyczy konkretnego, zawężonego odcina zagadnień kulturowych, przykładowo diagnozy lub typologii, nie dając tym samym możliwości zapoznania się z całokształtem wiedzy na ten temat. - ze Wstępu.

Informacje dodatkowe o Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie :

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-233-2023-3
Liczba stron: 164

więcej

Kup książkę Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy