Logo wydawnictwa - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

https://www.wuj.pl

Książki wydawnictwa

Okładka - Granice Europy Granice Filozofii
Granice Europy Granice Filozofii
Rydzewski Włodzimierz, Augustyn Leszek (red.)

Książka zawiera: - podsumowanie konferencji naukowej: Kraków, Uniwersytet Jagielloński 2004;- pytanie o granice filozofii i różnice w jej rozumieniu;- pytanie o specyfikę filozofii rosyjskiej na tle innych...czytaj dalej

Okładka - APC Klatka piersiowa
APC Klatka piersiowa
Skawina Andrzej (red.)

Klatka piersiowa, kolejny, drugi już tom podręcznika Anatomia prawidłowa człowieka pod redakcją prof. dr. hab. med. Andrzeja Skawiny, został opracowany zgodnie z założeniami ujęcia całości podręcznika. Zawiera...czytaj dalej

Okładka - Dialog Innych albo inne monologi
Dialog Innych albo inne monologi
Opoczyńska Małgorzata

Autorka zachęca, wręcz prowokuje do refleksji i rewizji uświęconych wielowiekową tradycją schematów myślenia, szczególnie odnoszących się do człowieka i do metod jego badania, zagrzewa do stawiania nowych pytań...czytaj dalej

Okładka - Psychologia Rozwojowa, tom 11 nr 3 rok 2006
Psychologia Rozwojowa, tom 11 nr 3 rok 2006
Red. Zofia Dołęga

Niniejszy numer Psychologii Rozwojowej zawiera artykuły poświęcone wybranym zagadnieniom rozwoju osobowości. Wielu autorów podjęło badania nad powiązaniami niektórych cech osobowości z płcią i właściwościami...czytaj dalej

Okładka - Wartości organizacyjne Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Wartości organizacyjne Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Marek Bugdol

Już ponad dwadzieścia lat temu wykazano, że organizacje odnoszące sukcesy rynkowe mają wyraźnie określone systemy wartości. Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii...czytaj dalej

Okładka - Medioznawstwo
Medioznawstwo
Lisa Taylor, Andrew Willis

Książka stanowi obszerne i przystępne wprowadzenie do zagadnień medioznawstwa. Podręcznik, autorstwa dwóch bardzo doświadczonych wykładowców, poświęcony jest medialnym tekstom, instytucjom oraz relacjom media-odbiorcy...czytaj dalej

Okładka - Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Szymkowska-Bartyzel Jolanta

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu...czytaj dalej

Okładka - Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Bogunia-Borowska Małgorzata (red.)

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Szpital św. Judy
M.M. Perr
Szpital św. Judy
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Krypta trzech mistrzów
Marcin Przewoźniak
Krypta trzech mistrzów
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy