Logo wydawnictwa - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

https://www.wuj.pl

Książki wydawnictwa

Okładka - Wartości organizacyjne Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Wartości organizacyjne Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Marek Bugdol

Już ponad dwadzieścia lat temu wykazano, że organizacje odnoszące sukcesy rynkowe mają wyraźnie określone systemy wartości. Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii...czytaj dalej

Okładka - Medioznawstwo
Medioznawstwo
Lisa Taylor, Andrew Willis

Książka stanowi obszerne i przystępne wprowadzenie do zagadnień medioznawstwa. Podręcznik, autorstwa dwóch bardzo doświadczonych wykładowców, poświęcony jest medialnym tekstom, instytucjom oraz relacjom media-odbiorcy...czytaj dalej

Okładka - Psychologia Rozwojowa, tom 11 nr 3 rok 2006
Psychologia Rozwojowa, tom 11 nr 3 rok 2006
Red. Zofia Dołęga

Niniejszy numer Psychologii Rozwojowej zawiera artykuły poświęcone wybranym zagadnieniom rozwoju osobowości. Wielu autorów podjęło badania nad powiązaniami niektórych cech osobowości z płcią i właściwościami...czytaj dalej

Okładka - Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Bogunia-Borowska Małgorzata (red.)

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie...czytaj dalej

Okładka - Dialog Innych albo inne monologi
Dialog Innych albo inne monologi
Opoczyńska Małgorzata

Autorka zachęca, wręcz prowokuje do refleksji i rewizji uświęconych wielowiekową tradycją schematów myślenia, szczególnie odnoszących się do człowieka i do metod jego badania, zagrzewa do stawiania nowych pytań...czytaj dalej

Okładka - Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Szymkowska-Bartyzel Jolanta

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu...czytaj dalej

Okładka - Sztuka romańska
Sztuka romańska
Żarnecki Jerzy

?Autor jest jednym z najwybitniejszych na świecie znawców przedmiotu. Opublikował kilkaset prac na temat wszystkich dziedzin sztuki romańskiej, a zainteresowaniami badawczymi objął niemal wszystkie kraje, w...czytaj dalej

Okładka - Historia Bałkanów wiek XX
Historia Bałkanów wiek XX
Jelavich Barbara

Większa część tego tomu odnosi się do powojennych doświadczeń krajów bałkańskich, omawiając powstanie państw komunistycznych oraz ich rozwój wewnętrzny do 1980 roku. Szczegółowo omówiono odrębne drogi, jakimi...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy