Globalizacja i wywołane przez nią zmiany na rynku wpływają na zachowania rynkowe przedsiębiorstw i gospodarstw domowych. W książce Autorzy omawiają zjawisko globalizacji jako uwarunkowanie zachowań podmiotów...czytaj dalej
W Polsce, podobnie jak w innych nowych krajach Unii Europejskiej, trwa debata na temat "za i przeciw" przystąpieniu do strefy euro. Kilkuletni okres funkcjonowania Eurolandu, coraz bardziej obszerny...czytaj dalej
Książka wyjaśnia pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy, przedstawia proces budowy strategii działania przedsiębiorstwa w środowisku etnocentrycznym...czytaj dalej
Autorzy podjęli próbę wyjaśnienia fenomenu zjawiska integracji ekonomicznej na podstawie głębokich przemian w międzynarodowych stosunkach ekonomicznych. Przedstawili cele, formy i modele integracji ekonomicznej...czytaj dalej
Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych:pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań uczy, czego można się...czytaj dalej
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu...czytaj dalej
Ważnym instrumentem zarządzania przedsiębiorstwem jest rachunkowość zarządcza, której istotą jest dostarczanie informacji ekonomicznych niezbędnych do skutecznego sterowania przebiegiem procesów gospodarczych...czytaj dalej
Jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku jest sprawne zarządzanie logistyczne. W związku z tym specjaliści w dziedzinie logistyki muszą nieustannie pogłębiać swoją wiedzę w tym zakresie...czytaj dalej