Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Reldan S. Nadler

Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek...czytaj dalej

Okładka - Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy
Napoleon Hill

Kieruj się swoją wewnętrzną mądrością Współpraca - odnajdź ludzi, którzy będą najcenniejsi dla Twojego rozwoju Obracanie niepowodzeń na własną korzyść - popatrz na swoje dokonania z nowej perspektywy Tolerancja...czytaj dalej

Okładka - Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą
Napoleon Hill

Moc tkwi w Tobie Nawyk robienia więcej niż to, za co Ci płacą - dowiedz się, jak możesz na tym skorzystać Miła osobowość - naucz się przyciągać do siebie ludzi Poprawne myślenie - poznaj praktyczne strony...czytaj dalej

Okładka - Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Nancy Duarte

Slajd:ologia jest książką równie piękną, jak mądrą - inspirującą, a praktyczną zarazem. Jeśli ją przeczytasz i przyswoisz sobie jej cenne rady, nauczysz się projektować i wygłaszać prezentacje, które odbiorcy...czytaj dalej

Okładka - Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
A. K. Pradeep

W głowie klienta Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów? Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci? To...czytaj dalej

Okładka - Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze
Emilia Kotnis-Górka, Mateusz Wysocki

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami ...czytaj dalej

Okładka - Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze
Beata Rzepka

Rusz się - najwyższy czas zrobić karierę! Od czego zacząć zmianę, czyli dylematy początkującego "karierowicza" Złap się w sieć, czyli po co Ci networking i serwisy społecznościowe Co jeszcze możesz zrobić...czytaj dalej

Okładka - Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów
Radosław Hancewicz

Wielu trenerów szkolących na co dzień pracowników firm w którymś momencie swojej kariery zawodowej trafia na grupy szkoleniowe złożone z urzędników. Zderzenie "dwóch światów" bardzo często jest doświadczeniem...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy