Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Reldan S. Nadler

Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek...czytaj dalej

Okładka - Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy
Napoleon Hill

Kieruj się swoją wewnętrzną mądrością Współpraca - odnajdź ludzi, którzy będą najcenniejsi dla Twojego rozwoju Obracanie niepowodzeń na własną korzyść - popatrz na swoje dokonania z nowej perspektywy Tolerancja...czytaj dalej

Okładka - Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą
Napoleon Hill

Moc tkwi w Tobie Nawyk robienia więcej niż to, za co Ci płacą - dowiedz się, jak możesz na tym skorzystać Miła osobowość - naucz się przyciągać do siebie ludzi Poprawne myślenie - poznaj praktyczne strony...czytaj dalej

Okładka - Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Nancy Duarte

Slajd:ologia jest książką równie piękną, jak mądrą - inspirującą, a praktyczną zarazem. Jeśli ją przeczytasz i przyswoisz sobie jej cenne rady, nauczysz się projektować i wygłaszać prezentacje, które odbiorcy...czytaj dalej

Okładka - Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
A. K. Pradeep

W głowie klienta Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów? Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci? To...czytaj dalej

Okładka - Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze
Emilia Kotnis-Górka, Mateusz Wysocki

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami ...czytaj dalej

Okładka - Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze
Beata Rzepka

Rusz się - najwyższy czas zrobić karierę! Od czego zacząć zmianę, czyli dylematy początkującego "karierowicza" Złap się w sieć, czyli po co Ci networking i serwisy społecznościowe Co jeszcze możesz zrobić...czytaj dalej

Okładka - Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów
Radosław Hancewicz

Wielu trenerów szkolących na co dzień pracowników firm w którymś momencie swojej kariery zawodowej trafia na grupy szkoleniowe złożone z urzędników. Zderzenie "dwóch światów" bardzo często jest doświadczeniem...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy