Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Nowoczesna logistyka. Wydanie X
Nowoczesna logistyka. Wydanie X
Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood

Od pierwszego do ostatniego ogniwa łańcucha Logistyka strategiczna i operacyjna Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie popytem i zamówieniami oraz obsługą klienta Gospodarka magazynowa i zarządzanie zapasami Zarządzanie...czytaj dalej

Okładka - Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Monika Buchajska-Wróbel, Roman Wendt, Ewa Rytka, Jan Gasparski, Katarzyna Gajda

Dlaczego warto wynająć interim managera? Dlaczego warto być interim managerem? Jak to się robi w Polsce? Na pomoc Twojej firmie! Interim management, czyli "zarządzanie czasowe", bo tak w tłumaczeniu brzmi...czytaj dalej

Okładka - NLP w szkole. Skrzynka narzędziowa dla nauczyciela
NLP w szkole. Skrzynka narzędziowa dla nauczyciela
Roger Terry, Richard Churches

Uczyć radośnie i efektywnie: Wprowadzanie mnemotechnik oraz ćwiczenie pamięci. Rozwijanie umiejętności logicznego myślenia. Wzmacnianie samoświadomości u słuchaczy. Zaszczepianie pozytywnego myślenia u osób...czytaj dalej

Okładka - Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych
Paweł Zaremba-Śmietański

Modelowy czytelnik tej książki to osoba, która weszła lub wchodzi już na drogę do zostania zawodowym inwestorem. To częste marzenie. Kto by nie chciał mieć pokaźnego konta inwestycyjnego i nie chodzić codziennie...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II
Michael Hugos

Każde ogniwo we właściwym miejscu Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania Aktualne strategie i technologie wspomagające Biznesowa...czytaj dalej

Okładka - Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka...czytaj dalej

Okładka - Polski e-konsument - typologia, zachowania
Polski e-konsument - typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji...czytaj dalej

Okładka - Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone
Marek Skała, Andrzej Mleczko

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu! Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać....czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy