Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Nowoczesna logistyka. Wydanie X
Nowoczesna logistyka. Wydanie X
Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood

Od pierwszego do ostatniego ogniwa łańcucha Logistyka strategiczna i operacyjna Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie popytem i zamówieniami oraz obsługą klienta Gospodarka magazynowa i zarządzanie zapasami Zarządzanie...czytaj dalej

Okładka - Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Monika Buchajska-Wróbel, Roman Wendt, Ewa Rytka, Jan Gasparski, Katarzyna Gajda

Dlaczego warto wynająć interim managera? Dlaczego warto być interim managerem? Jak to się robi w Polsce? Na pomoc Twojej firmie! Interim management, czyli "zarządzanie czasowe", bo tak w tłumaczeniu brzmi...czytaj dalej

Okładka - NLP w szkole. Skrzynka narzędziowa dla nauczyciela
NLP w szkole. Skrzynka narzędziowa dla nauczyciela
Roger Terry, Richard Churches

Uczyć radośnie i efektywnie: Wprowadzanie mnemotechnik oraz ćwiczenie pamięci. Rozwijanie umiejętności logicznego myślenia. Wzmacnianie samoświadomości u słuchaczy. Zaszczepianie pozytywnego myślenia u osób...czytaj dalej

Okładka - Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych
Paweł Zaremba-Śmietański

Modelowy czytelnik tej książki to osoba, która weszła lub wchodzi już na drogę do zostania zawodowym inwestorem. To częste marzenie. Kto by nie chciał mieć pokaźnego konta inwestycyjnego i nie chodzić codziennie...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II
Michael Hugos

Każde ogniwo we właściwym miejscu Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania Aktualne strategie i technologie wspomagające Biznesowa...czytaj dalej

Okładka - Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka...czytaj dalej

Okładka - Polski e-konsument - typologia, zachowania
Polski e-konsument - typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji...czytaj dalej

Okładka - Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone
Marek Skała, Andrzej Mleczko

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu! Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać....czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy