Wielu trenerów szkolących na co dzień pracowników firm w którymś momencie swojej kariery zawodowej trafia na grupy szkoleniowe złożone z urzędników. Zderzenie "dwóch światów" bardzo często jest doświadczeniem trudnym - zarówno dla trenera, jak i osób szkolonych. Nawet z pozoru błahe niuanse sprawiają, że prowadzący staje się dla grupy niewiarygodny i szkolenie się nie udaje. Przyczyn takiego rozwoju wypadków może być wiele, a wiedza o nich jest kluczem do tego, by urzędnicy "kupili" trenera i otworzyli się na komunikację z nim.
Książka Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów jest pierwszą na polskim rynku pozycją, omawiającą specyfikę organizacji i prowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej. Opisane w niej wskazówki są uniwersalne, ponieważ większość z nich dotyczy pracowników bardzo różnych instytucji: urzędu gminy, urzędu skarbowego, urzędu wojewódzkiego, ministerstwa czy sądu.
Poradnik podzielony został na kilka części, z których dowiesz się:
co i dlaczego dzieje się, kiedy ubiegasz się o organizację szkolenia dla administracji publicznej, oraz dlaczego niektóre rzeczy wyglądają tak dziwnie; jak zorganizować szkolenie dla urzędników, żeby uniknąć raf, o które może rozbić się Twój pomysł; jak powinien wyglądać początek szkolenia dla urzędników i na co zwrócić szczególną uwagę, żeby nie pogrzebać swoich szans na sukces; na co zwracać uwagę podczas szkolenia, żeby osiągnąć jak najlepsze efekty, zbudować wiarygodność i zyskać zadowolonych uczestników.Radosław Hancewicz - prawnik, dziennikarz, PR-owiec, trener. Od początku 2007 roku przeprowadził blisko 1700 godzin szkoleń dla administracji publicznej. W latach 2006 - 2008 był trenerem wewnętrznym Służby Cywilnej i współpracował z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów. Jest autorem licznych programów szkoleniowych, przeznaczonych dla administracji publicznej.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2011-08-16
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 128
Zarządzanie jest proste pod warunkiem, że się go samemu za bardzo nie skomplikuje! Książka Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny...
Kim dla Ciebie jestem, klientem czy petentem? Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka...
Chcę przeczytać,