Ludzie w większości są wzrokowcami - najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz li tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej narracji wizualnej bywa nieodzowna w pracy, szczególnie na niektórych stanowiskach. Dyrektor, menedżer czy trener wiedzą, że od tego, co i jak przekażą słuchaczom, może zależeć ich stan konta, awans, a czasami nawet sytuacja rynkowa firmy, w imieniu której przemawiają!
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
Jak nawiązać kontakt z różnymi grupami odbiorców? Jak zrozumiale zilustrować abstrakcyjne myśli? Jak szkicować, kreślić i wzmacniać przekaz diagramów? Jak tworzyć grafikę, która ułatwi publiczności przyswajanie informacji? Jak wybierać odpowiednie środki do prezentacji danych? Jak przygotowywać prezentacje, które naprawdę inspirują? Jak skutecznie wykorzystywać oprogramowanie do prezentacji?
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2011-09-01
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 288
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem...
Chcę przeczytać,