Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych Co tysiąc głów, to nie jedna...czytaj dalej

Okładka - Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
Robert Cialdini

Robert B. Cialdini jest Benjaminem Franklinem świata nauki o technikach wywierania wpływu - uważnym obserwatorem ludzkiej natury, mistrzem pióra, twórcą zgrabnych, chwytliwych sformułowań, bystrym eksperymentatorem...czytaj dalej

Okładka - Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start
Anna Szajkowska

Grunt to mieć plan. Biznesplan! Masz pomysł na biznes? Gratulacje! Teraz czas zamienić idee na konkretne zyski. By się solidnie do tego przygotować, musisz stworzyć biznesplan. Weź czystą kartkę papieru...czytaj dalej

Okładka - Rozważny inwestor. Wydanie II zaktualizowane
Rozważny inwestor. Wydanie II zaktualizowane
Maciej Rogala

Zarabianie przez inwestowanie Każdy z nas od czasu do czasu dysponuje niewielkim chociaż nadmiarem gotówki. Zwykle zastanawiamy się wtedy, co zrobić z tymi pieniędzmi. Spełnić chwilową zachciankę, wyjechać...czytaj dalej

Okładka - Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
Katarzyna Żbikowska

Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim. Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji...czytaj dalej

Okładka - Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Guy Kawasaki

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać...czytaj dalej

Okładka - Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy
Joanna Sajko

Pan i Pani w jednej firmie Dwudziestowieczna rewolucja obyczajowa za nami. Kobiety wyszły ze strefy domowej, wsiadły na traktory, wstąpiły do wojska i poleciały w kosmos. Ręka w rękę z mężczyznami. Mówiąc...czytaj dalej

Okładka - Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
Aleksander Binsztok

Słowa, które mają MOC Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy