Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro
Jeffery Combs

Nim zabrałem się do napisania tego tekstu, zrobiłem porządek na biurku. Poukładałem płyty alfabetycznie. Wyprowadziłem psa. Hmm... nie mam psa. No to wyprowadziłem psa sąsiadów. Zatemperowałem wszystkie ołówki...czytaj dalej

Okładka - Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
Radosław Hancewicz

Kim dla Ciebie jestem, klientem czy petentem? Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem...czytaj dalej

Okładka - Przestań gadać, zacznij działać. Kopniak w tyłek, w sześciu częściach
Przestań gadać, zacznij działać. Kopniak w tyłek, w sześciu częściach
Sháá Wasmund

Aby osiągnąć cokolwiek w życiu, należy od czegoś zacząć: od napisania książki, założenia firmy lub wspięcia się na szczyt góry. Niniejsza książka może Ci w tym pomóc sir Ranulph Fiennes, największy współczesny...czytaj dalej

Okładka - 17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone
Rafał Szczepanik

Bo każdy menedżer ma w szafie jakiegoś trupa... Dobra książka o zarządzaniu to taka, którą czyta się niczym świetną powieść detektywistyczną - z zapartym tchem, w jeden wieczór, pod kołdrą, z latarką w ręku...czytaj dalej

Okładka - No, to czego chcesz? Jak podejmować słuszne decyzje
No, to czego chcesz? Jak podejmować słuszne decyzje
Tadeusz Niwiński

Spełnione życie jest sztuką dokonywania właściwych wyborów Co składa się na tak zwane dobre życie? Szczęście, sukces, bogactwo, zdrowie... Jeśli uważasz, że przypadek decyduje o tym, kto pozytywnie zamknie...czytaj dalej

Okładka - Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Eric Ries

Bestseller na liście "New York Timesa" Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz...czytaj dalej

Okładka - Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Jakub Woźniak

Wygraj wojnę o umysł klienta instrukcja obsługi umysłu na zakupach Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz...czytaj dalej

Okładka - Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei
Cali Ressler, Jody Thompson

Jeśli pracujesz, potrzebujesz tej książki. Cali i Jody dzielą się sekretami najbardziej radykalnego eksperymentu dotyczącego miejsca pracy, jaki kiedykolwiek miał miejsce w firmie z listy 500 najlepszych...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy