Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Zakończcie ten kryzys!
Zakończcie ten kryzys!
Paul Krugman

Paul Krugman w 2008 roku otrzymał Nagrodę Nobla w dziedzinie ekonomii. Jest autorem bestsellerów, felietonistą i blogerem "New York Timesa". Wykłada ekonomię na Uniwersytecie Princeton. Wszystko wskazuje...czytaj dalej

Okładka - E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
Maciej Dutko

Własny biznes bez ryzyka Jak możesz zarabiać w internecie? Gdzie są (dodatkowe) pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę? Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie? Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś:...czytaj dalej

Okładka - Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Agnieszka Dejnaka

Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości...czytaj dalej

Okładka - Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
Anna Witkowska-Dziadosz

Księgowy niezbędnik początkującego przedsiębiorcy Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą - to brzmi dumnie! I trochę groźnie... Zwłaszcza jeśli przedsiębiorca zamierza samodzielnie rozliczać...czytaj dalej

Okładka - Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Dave Lakhani

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą: reklamy marketingu przemysłu filmowego public relations propagandy negocjacji miłości religii? Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej...czytaj dalej

Okładka - Wojownik czasu. Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później
Wojownik czasu. Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później
Steve Chandler

Jeśli chcesz mieć więcej czasu, znajdź chwilę na przeczytanie tej książki. Żadnych wymówek. Znajdziesz w niej sekret produktywności i sposób na to, jak odmienić swoje życie. Teraz. dr Joe Vitale, autor książki...czytaj dalej

Okładka - Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Jason Falls, Erik Deckers

Zwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego...czytaj dalej

Okładka - Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych Co tysiąc głów, to nie jedna...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy