Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży
Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży
Gary Gagliardi, Sun Tzu

Zastosuj w procesie sprzedaży starożytne chińskie strategie * Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę * Zajmij odpowiednią pozycję i wykorzystaj swoje silne strony * Zastosuj odpowiednią strategię...czytaj dalej

Okładka - Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery
Gary Gagliardi, Sun Tzu

Wykorzystaj starożytne chińskie strategie w karierze zawodowej"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali...czytaj dalej

Okładka - Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę
Robert I. Sutton

Reguły są przereklamowane! Nie bój się absurdalnych pomysłów Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa Bądź zawsze krok przed innymi Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki...czytaj dalej

Okładka - Techniki pokonywania problemów
Techniki pokonywania problemów
Steve Smith

Ten przystępny i przejrzysty przewodnik zawiera wszystko to, co powinieneś wiedzieć o ponad trzydziestu metodach, za pomocą których możesz z powodzeniem rozwiązywać problemy.Jeżeli odczuwasz potrzebę ciągłego...czytaj dalej

Okładka - Wynegocjuj to!
Wynegocjuj to!
Herb Cohen

Mistrz negocjacji na usługach FBI i CIA ujawnia swoje metody * Abrakadabra -- mechanizm gry negocjacyjnej * Prawdziwe przypadki trudnych negocjacji -- terroryści z Peru i kryzys z irańskimi zakładnikami...czytaj dalej

Okładka - Jak pisać dobre e-maile
Jak pisać dobre e-maile
Nancy Flynn, Tom Flynn

Sprawna i skuteczna komunikacja to podstawa biznesu -- niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej wykorzystywanych środków...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business School Press

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firmMarketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z...czytaj dalej

Okładka - Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii
Mark Shipman

Siła spokoju, mądre strategie odkryj potęgę własnej intuicji poznaj taktyki jednego z wielkich inwestorów wykorzystaj panujące trendy zacznij świadomie generować zysk Według Marka Shipmana -- twórcy tej...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy